Saturday, February 7, 2009

DAULAT TUANKU!!!

Akm...Sdr/sdri..

Penghinaan ke atas institusi beraja di Perak amat dikesali dan tidak sepatutnya berlaku. Org Melayu perlu sedar bahawa hanya institusi beraja menjadi penyelamat dalam mempertahankan gagasan kedaulatan Melayu dan Islam. Wahai Melayu Perak..ADAKAH KAMU LUPA..betapa BIADAPNYA DAP yg hendak memulaukan majlis angkat sumpah Menteri Besar Pas dulu, mereka x boleh terima org Melayu sebagai ketua mereka. Nasib baiklah dgn ketegasan Raja Dr.Nazrin, jawatan menteri besar Perak masih lagi menjadi hak orang Melayu. Tidak terhinakah orang Melayu melihat gelagat Lim Kit Siang dan Karpal Singh yang celupar & kurang ajar..Ingatlah wahai BANGSA MELAYU...

KEMERDEKAAN KITA..AGAMA KITA..RAJA KITA...TANAH KITA..HAK KITA..KITALAH YANG MENENTUKAN..'ORANG LAIN' SEKALI-KALI TIDAK AKAN MEMBELA KITA..


DAULAT TUANKU! DAULAT TUANKU! DAULAT TUANKU!

2 comments:

MUHAMMAD KAMAL DON BIN HAMIDON said...

Tahniah kepada Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Pagoh yang sudah mengorak langkah maju setapak ke hadapan dengan wujudnya laman berinformasi ini. Syabas.

melayumaju said...

Tahniah kepada Perg.Pemuda UMNO Pagoh kerana mempertahankan institusi Raja Melayu. Kami senantiasa berdiri utk mempertahankan Institusi Raja Melayu... DAULAT TUANKU!!!!!!!!