Thursday, April 15, 2010

CALON PKR - MACAM DAH X DE ORG LAIN....

MACAM X DE ORANG LAIN..
PKR meletakkan Zaid sebagai calon di Hulu Selangor telah menzahirkan lagi penguasaan firaun-firaun kecil dalam PKR. Zaid yang baru 'beberapa hari' menyertai PKR di beri 'kouta' khas dari Kota Bahru Kelantan untuk bertanding di Hulu Selangor..
MACAM X DE ORANG LAIN..
mengapa zaid dapat keistimewaan ini? jawapannya sudah tentu kerana ditentukan oleh 'MAHAPENENTU' PKR yang menentukan segala-galanya dalam PKR bahkan dalam PR...
MACAM X DE ORANG LAIN..
Tidak mungkin sekian ramai cerdik pandai yang ada di Hulu Selangor ataupun seluruh Selangor amnya.. tiada yang layak untuk dijadikan calon!..di mana kepimpinan PKR Hulu Selangor? PKR Selangor? Adakah mereka ini hanya menjadi 'tunggul' - 'tunggul' hidup yang langsung tidak punya suara apatah lagi kuasa..
MACAM X DE ORANG LAIN..Pengundi Hulu Selangor semestinya rasa terhina dengan pencalonan zaid ini..Anwar boleh menentukan calon kerana dia yang menentukan segala-galanya dalam PKR..tetapi Anwar tidak boleh menentukan rakyat pengundi Hulu Selangor untuk mengikut apa yang ditentukannya....

Yang menentukan siapa yang wajar untuk menjadi pemimpin yang boleh berkhidmat kepada rakyat dan bukannya kepada individu-individu tertentu sahaja..
HANYALAHH...RAKYATTT PENGUNDIII HULU SELANGOR...
BUKANNYAA! ANWAR..

No comments: