Friday, April 23, 2010

SEMANGAT PEJUANG...

Empat hari berada sepenuh masa di Batang Kali dan terlibat secara aktif membantu kempen calon BN di P094 Hulu Selangor memberi kesan pengalaman yang amat mendalam dan amat mahal harganya. Setelah tidak dapat mengikuti kempen PRK di Kuala Terengganu dan Manik Urai justeru Allah mengizinkan pemergian kali ini. Kesungguhan petugas-petugas UMNO dari Johor sememangnya membenarkan persepsi dan legasi yang diletakkan kepada UMNO Johor selama ini adalah amat tepat sekali.
Semangat pejuang..
Ujian pengorbanan meninggalkan keluaraga, anak-anak, isteri, suami dan orang yang tersayang sememangnya tidak dapat dilakukan oleh semua orang. Inilah asas kepada jihad..
Semangat pejuang..
Bukan hanya semangat yang mantap tetapi mereka melakukan kerja dengan berperancangan serta berstrategi..Semangat mesyuarah dijadikan asas untuk mencapai matlamat yang sama meskipun ada berbeza pendapat.
Semangat pejuang..
Tidak kedengaran suara-suara yang menyebut tentang elaun, upah, gaji dan sebagainya walupun ia ada di janjikan..ramai yang mengeluarkan belanja sendiri untuk menampung keperluan diri tanpa mengadu domba..
Semangat pejuang..
Penglibatan pemimpin utama yang sanggup turun padang seperti Dato seri Najib dan Tan Sri Muhyiddin mengukuhkan lagi semangat pejuang ini..Meskipun dalam kepenatan selepas melakukan lawatan kerja di luar negara.. mereka berdua terus bergegas untuk bersama-sama petugas BN di Hulu Selangor..

SEMOGA SEMANGAT PEJUANG INI AKAN TERUS MENGALIR DALAM DIRI KITA UNTUK DIWARISKAN KEPADA GENERASI MELAYU AKAN DATANG.

No comments: